*|MC:SUBJECT|*

Fredag 23. marts 2018 åbner vi Bakken på MC!

1. marts er MC-sæsonen 2018 startet, Bakken åbner i år på en fredag, og som traditionen byder, inviterer vi selvfølgelig alle glade MCister til at deltage i årets første fælles MC-tur!
Tilmeld dig MC-tur her

Vi mødes på køreskolen kl. 16, hvor kørelæreren byder på røde pølser, grønne sodavand og kaffe - og et smil, naturligvis! :-) Kl. 17 - 17.15 kører vi i samlet flok mod Nørrebrogade, hvor vi slutter os til det store MC-træf. Kl. 19 lyder brølet, når samtlige motorcykler sætter i gang og kører mod Dyrehavsbakken. På restaurant Harlekin på Bakken strækker vi ben efter turen, får lidt at spise og ønsker hinanden en god MC-sæson.

Arrangementet er gratis - du skal bare melde din ankomst, så vi ved, hvor mange vi skal købe ind til.

Husk evt. plastikhandsker til at have inden i dine MC-handsker, og tag termofor i dragten - det kan godt blive lidt køligt på hjemturen, hvis Sibirienkulden fortsætter ;-) Mangler du MC-handsker, en ny hjelm el.lign., så ring til Lasse - vi har MC-udstyr på lager og kan skaffe meget hjem, Lasse plejer at give rigtig gode priser og vejledning.

Årets første MC-hold startede 14. februar i Køge og går til teoriprøve 15. marts, så de er klar til Bakke-åbningen. Kender du nogen, der skal have kortet i hus i år, så er de naturligvis velkomne - næste holdstart er allerede her i marts, og vi kører hele sæsonen.

Mange hilsner - og husk smilet ;-)
Viby Trafikskole og Køge Bugt Køreskole, MC afdelingen
Lasse

Customized Harley Davidson MC er altid seværdigt på Nørrebrogade til MC-træf :-)
Og det er god stil at beundre de andres MC'ere ;-)
I år sender vi indbydelsen ud til jer via nyhedsbrevsmodul, da mange desværre ikke tidligere fik den pr. sms eller email. Hvis du ikke ønsker at modtage flere mails fra os, beder vi dig give en tilbagemelding, så vi ikke forstyrrer dig unødigt. Du kan afmelde dig nyhedsbrevet her.
Copyright © *|CURRENT_YEAR|* *|LIST:COMPANY|*, All rights reserved.
*|IFNOT:ARCHIVE_PAGE|* *|LIST:DESCRIPTION|*

Vores mailadresse er:
*|HTML:LIST_ADDRESS_HTML|* *|END:IF|*

Vil du gerne afmelde dig vores nyhedsbrev?
Her kan du opdatere dine data eller afmelde nyhedsbrevet.

*|IF:REWARDS|* *|HTML:REWARDS|* *|END:IF|*